Wypracowanie z rosyjskiego o wakacjach

2,361 wizyt.. Od roku 1993 o godzinie 9 rano i wieczorem można usłyszeć na wieży melodię z opery Michaiła Glinki „Życie za cara", a w południe i o północy - hymn Rosji.. Dobry wstęp to połowa sukcesu.. Kto zagrał główną rolę, co Ci się w nim podobało.. Przede wszystkim mogłem uczestniczyć w podróży balonem.. Nie wiem jak się za to zabrać i jak to napisac, zeby to ładnie brzmiało.. Moja mama jest nauczycielką a tata pracuje w biurze.. Wypracowanie na str.kartki podaniowej.. Zastanów się nad nim dobrze - napisz szkic, w którym zawrzesz zarys swojego wypracowania.Po pierwszej lekcji będziesz umiał się przywitać, przedstawić, powiedzieć, że jesteś Polakiem, skąd pochodzisz, jak również nauczysz się, jak powiedzieć gdzie mieszkasz i spytać o to samo współrozmówcę.. Pływaliśmy w Oceanie Spokojnym i widzieliśmy słynne muzeum trolejbusów.. 1 ocena Najlepsza odp: 100 .Nie wiem o co chodzi za bardzo z tym, żeby te zdania były po rosyjsku ale napisane po polsku:) ale myślę, że pewnie chodzi o to jak to się czyta.. Nigdy nie zapomnę tych dwóch .Zapoznaj się z naszymi propozycjami wypracowań z różnych przedmiotów i zwróć uwagę na to, że te najbardziej interesujące możesz dodawać do swojej listy ulubionych prac.. Z góry Dziękuje wszystkim osobą ,które pomogą; dd Daje maxx pkt.. Gdzie jedziesz, z kim, co będziesz robił.. Wyjazd trwał 20 dni, na miejsce dojechaliśmy samochodem przejeżdżając przez takie kraje jak: Niemcy, AustrięWypracowania po rosyjsku Formy wypowiedzi po rosyjsku W tym dziale znajdziecie artykuły dotyczące pisania najpopularniejszych form wypowiedzi po rosyjsku, spotykanych zarówno na maturze podstawowej i rozszerzonej z języka rosyjskiego, jak i przydatne w codziennym życiu.Wypracowanie na rosyjski o mojej rodzinie +1 głos..

Załóż własny blog!rihidmens: wypracowanie z angielskiego o wakacjach.

Podczas naszych wakacji przeżyłem niesamowite rzeczy.. Temat: Moje wakacje po rosyjsku, takie niby krótkie opowiadanie o tym co się robiło na wakacjach, najlepiej o tym, że się było nad morzem i się opalało takie pierdoły.. Napiszcie 10 zdan o wakacjach, podczas których byliście przez 2 tygodnie nad morzem w Sopocie :) To pytanie ma już najlepszą odpowiedź, jeśli znasz lepszą możesz ją dodaćWymarzone wakacje.. Każdego poranka jemy razem śniadanie.. Wzbiliśmy się w powietrze i mogliśmy oglądać coraz mniejszą ziemię.Moje ostanie wakacje spędziłam z rodzicami nad Morzem Bałtyckim.Chociaż pogoda była w kratkę, nie nudzilismy się.W słoneczne dni chodziliśmy na plażę,kąpalismy się w morzu bałtyk i zbieralismy muszelki.Bardzo podobała mi się wycieczka do Trójmiasta,Gdańsk,Gdynia i Sopot to piękne miasta, a gdańszczanie są bardzo miłymi ludźmi.Odwiedziliśmy także fokarium w Helu .Opowiadanie z dygresją.. Byłem w hotelu nad morzem w lipcu z rodziną.. To pytanie ma już najlepszą odpowiedź, jeśli znasz lepszą możesz ją dodać .. Co ci się w nim podoba, jak go traktujeszz moja kuzynka zbierałam muszelki i budowałam zamki z piasku .Wiele zwiedzałam najbardziej podobał misie zamek królewski .Przewodnikbardzo ciekawie nam o nim opowiadał a ja kupilam wiele pamiątek ..

; ]]Wypracowanie z języka rosyjskiego Wypracowanie z języka rosyjskiego.

Byłam w Rzymie gdzie zwiedzałam mnóstwo nowych miejsc , poznałam także bardzo ciekawych ludzi , najbardziej .. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.. Pamiętaj, że jeśli nie widzisz interesującego Cię tematu wypracowania, to możesz skorzystać z powyższej wyszukiwarki treści.Do ich wprowadzenia użyj zwrotów, które znajdziesz poniżej (Wypracowanie po angielsku - rozwinięcie).. Musi się tam znajdować, to co robiłam, ile tam byłam, gdzie byłam, jaka była pogoda.Za cara Piotra I został wykonany nowy zegar z kurantem.. Ogólnie rzecz biorąc, tegoroczne wakacje były najlepszymi wakacjami.. Dlaczego?. Mieszkaliśmy w domku z pięknym widokiem.Czy warto mieć marzenia?. Czyta się:Ja byl w gostinice u morja w ijulje s sjemjei Piszę się:Я был в гостинице у моря в июле с семьейPlik wypracowanie z rosyjskiego wakacje.pdf na koncie użytkownika eggplantzirconium • Data dodania: 20 sty 2015Plik wypracowanie z rosyjskiego o wakacjach.zip na koncie użytkownika rublevskiye • Data dodania: 19 sty 2015 Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.Moje wakacje - wypracowanie (po wakacjach) Moje wakacje były naprawdę wspaniałe..

Muszę napisać i opowiedzieć na języku rosyjskim opowiadanie o moich wakacjach.

Witam mam problem ze zrobieniem zadania na Rosyjski, mianowicie mam ten tekst: Mam na imię Adrian, mam brata, tatę i mamę.. Proszę was o pomoc ponieważ sama nie dam rady bo musze jeszcze napisać wypracowanie w j. niemieckim o wakacjach; (( Więc bardzo proszę o pomoc w tym wypracowaniu.. Spędziliśmy w Stanach prawie miesiąc i było niesamowicie.. Słówka rosyjskie, Słownictwo tematyczne, Słownik polsko-rosyjski, Wypoczynek, wakacje .Zadanie: wypracowanie w j rosyjskim pt moje wakacje Rozwiązanie: , Zamknij.. Wypracowanie o twoim zwierzątku domowym - psie.. Jak rozwijać znajomość języków obcych mimo braku czasu.. Zadbaj o to, by Twoje myśli były ze sobą spójne i łączyły się w logiczną całość.. Kilka lat temu, w wakacje wyjechałem wraz z rodzicami na wyjazd letni do Chorwacji.. Pamiętaj, że jeśli nie widzisz interesującego Cię tematu wypracowania, to możesz skorzystać z powyższej wyszukiwarki treści.Opowiadanie z zakończeniem " he breathed a sigh of relief".. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w .Moje wakacje po rosyjsku .. Potrzebne na dziś !. Pod koniec lipca pojechałam z moją rodziną do Czech w góry.. W tym roku miałem okazje z moimi rodzicami zwiedzić Turcję.. Rozprawka wyrażająca opinię (opinion essay): Przyczyny zaburzeń żywienia wśród młodych kobiet należy szukać w mediach.Wypracowanie o twoich planach na wakacje..

Po posiłku, ja i mój brat idziemy do szkoły a mój tata i ...Napisz 10 zdań o swoich wakacjach.

Obserwujący 1 .Wypracowanie o sobie po rosyjsku to częsty temat wpisów na blogach w portalu pinger.pl..